Формати торгових центрів

08.07.2013

торгові центриЗа темпами розвитку випереджають інші сектори комерційної нерухомості – орендні ставки виросли, причому як у Києві, так і в регіонах і повертаються до рівня 2008 року, якісні об’єкти заповнені на 100%. До того ж в Україні присутні і планують вихід на ринок нові міжнародні бренди. При цьому девелопери відзначають, що більшість ТЦ застаріли, тобто існує потреба у будівництві сучасних торгових центрів.

«Зараз іде активна реалізація проекту першого в Україні аутлет-центру Kiev E 95 Outlet Center, – розповідає Наталія Миколайчук, заступник директора і керівник департаменту торговельної нерухомості компанії DTZ в Україні. – Девелопером отримано дозвіл на будівництво і у ІІ кварталі 2013 року українці та гості країни зможуть робити покупки в магазинах всесвітньо відомих брендів за зниженими цінами. Торговий центр Kiev E 95 Outlet Center розташується в 12 км від Києва на самій жвавій магістралі країни – Е 95, на ділянці Київ-Одеса». Крім того, за інформацією Володимира Бандури, керуючого директора GFive Development Україна, існує ряд проектів ритейл-парків і аутлет-центрів у Києві, Одесі та Дніпропетровську.

Особливості формату: розміщення об’єкта за межами міста на жвавій трасі, великі магазини з широким асортиментом (на одного оператора в середньому відводиться 5 тис. кв. м). Площа об’єкту – 4,5-40 тис. кв. м. «Основна відмітна особливість аутлет-центру – цілорічні розпродажі товарів відомих брендів з постійними знижками від 30%», – зазначає Наталія Миколайчук.

Економічний формат торгових центрів, що представляє собою комплекс з одно-і двоповерхових будівель або споруд (не менше п’яти об’єктів), згрупованих навколо великого паркування. Парки складаються з великих магазинів з входом з вулиці (наприклад, 20 орендарів із площами по 2 тис. кв. м кожен у порівнянні зі звичайним торговельним центром, де 200 орендарів займають по 200 кв. м), а по периметру фасаду розташовані навіси для захисту відвідувачів парку від дощу і снігу. Площа всього об’єкта – 25-60 тис. кв. м. Як правило, покупки в рітейл-парках цільові, на відміну від звичайних ТРЦ, де до 80% покупок – стихійні.

Вуличний торговий центр являє собою набір магазинів на центральних вулицях міст (street retail), об’єднаних в єдиний торговий комплекс. Такі комплекси, по суті, є повноцінним ТЦ з продуманим набором орендарів, повним спектром послуг для відвідувачів і централізованим управлінням. «Візьмемо, наприклад, Пасаж в Києві з його бутіками та ресторанами, – розповідає Володимир Бандура, – і уявимо, що вся площа цих бутіків і ресторанів об’єднана в єдиний торговий центр. Вуличний торговий центр відрізняється від традиційного, насамперед, своєю оригінальною архітектурою в порівнянні із звичними нам ТРЦ у вигляді величезної коробки з внутрішніми галереями, магазинами і т.д.».

Читайте на cайті:

Теги:

Залишити коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

*


Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

При використанні матеріалів цього сайту обовязковим є гіперпосилання на NERYXOMIST.ORG.UA, відкрите для індексації пошуковими системами