Практика оформлення квартири у власність

12.11.2014

нерухомістьЗдавалося б, покупка квартири у щойно побудованому будинку звільняє від багатьох паперових клопотів. Але оформлення такої квартири у власність може завдати чимало складнощів.

Ідеальний варіант, коли забудовник якісно виконує зобов’язання і оформляє необхідні документи в Держреєстрі. В такому випадку оформлення квартири може проводитися як забудовником за дорученням, або покупцем по довіреності забудовника, або ними обома. В реєстраційну службу надаються в двох примірниках договір на придбання нерухомості, акт про виконання зобов’язань за вказаним договором, і в одному екземплярі заяву, документи БТІ, і квитанцію про оплату державного мита. Через два тижні покупець отримує свідоцтво про власність. Про ці та інші аспекти оформлення власності на нерухомість ви можете дізнатися на сайті BTI-Dnepr.dp.ua .

У разі ж коли забудовник з якої-небудь причини не оформив документи на будинок, оформлення прав власності відбувається в судовому порядку.

Але, перед подачею документів до суду, пайовик в будь-якому випадку необхідно звернутися до забудовника з вимогою оформити квартиру у власність, так як суд може не прийняти справу до провадження без такої вимоги. У ньому повинен бути прописаний термін виконання і, по закінченню цього терміну, в разі невиконання, суд зобов’язаний прийняти питання.

В пакет, що представляється за подібною справою, необхідно включити такі документи:

  • Договір, укладений між пайовиком і забудовником,
  • Документи, що підтверджують оплату пайовиком вищевказаного договору,
  • Документ, що підтверджує введення будинку в експлуатацію,
  • Інвестиційний документ, що включає всі додатки і доповнення,
  • Протокол, в якому розписано розподіл нерухомості, як житлової, так і не житлової,
  • Документи з Держреєстру про те, що на дану площу немає інших претендентів,
  • Довідку з БТІ з поверховим планом і присвоєнням адреси,
  • Документ про оплату держмита.

Після позитивного рішення суду пайовику необхідно отримати в БТІ кадастровий паспорт. Паспорт, два екземпляри рішення суду та довідка про оплату мита подається в Держреєстр з вимогою про реєстрацію прав власності.

Після того, як отримано свідоцтво про право власності, ніхто інший практично не зможе оскаржити таке свідоцтво.

 

Читайте на cайті:

Залишити коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

*


Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

При використанні матеріалів цього сайту обовязковим є гіперпосилання на NERYXOMIST.ORG.UA, відкрите для індексації пошуковими системами